در هنگام ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی عسل خدادادی   لطفا” موارد زیر را در نظر داشته باشید  تا در هنگام ارسال سفارش شما مشکلی به وجود نیاید:

 

  1. لطفا” اطلاعات تماس و آدرس خود را دقیق وارد کنید . در صورت اشتباه وارد کردن اطلاعات تماس فروشگاه عسل خدادادی  هیچ مسئولیتی در قبال تاخیر در رسیدن سفارش و یا عدم رسیدن سفارش بر عهده نمی گیرد.
  2. برای اطمینان از وضعیت ثبت شدن سفارش خود می توانید بعد از ثبت سفارش از  طریق شماره تماس های موجود در سایت می توانید اطمینان حاصل نمایید .
  3. در صورتی که هزینه سفارش خود را از طریق درگاه اینترنتی پرداخت می کنید لطفا” اطلاعات پرداخت را تا هنگام تحویل کالا نزد خود نگهدارید .
  4. لطفا” توضیحات خاصی مدنظرتان می باشد حتما” در فیلد توضیحات در هنگام تسویه حساب بنویسید . مواردی همچون اهمیت زمانی تحویل گرفتن سفارش ، نوع سفارش مثلا” به عنوان هدیه بودن سفارش و قراردادن یک کارت پستال با موضوع خاص بر روی سفارش و … .
  5. از آنجایی که پست هیچ گونه مواد غذایی را قبول نمی کند برای ارسال ها در تهران از طریق پیک و برای شهرستان ها از طریق باربری انجام می شود .
  6. ثبت سفارش به منزله قبول کردن تمامی شرایط ذکر شده در این برگه می باشد .

 

فروشگاه اینترنتی عسل خدادادی از این که ما را برگزیدید از شما متشکر می باشد و امیدوار است با ارائه خدماتی با کیفیت جهانی رضایت شما را کسب نماید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *